پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00002:48 - 1399/01/10

آخرین آمار کرونا در ایران؛ تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به ۳۵۴۰۸ نفر افزایش یافت

کارگر آنلاین: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت.
 
 
کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران اظهار کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی، ۳۰۷۶ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد؛ با این حساب، مجموع بیماران مبتلا به این بیماری تا امروز ۹ فروردین به ۳۵ هزار و ۴۰۸ نفر رسید.
او افزود: خوشبختانه تا کنون ۱۱ هزار و ۶۷۹ نفر از مبتلایان به این بیماری، بهبود یافته و ترخیص شده اند. حدود ۳ هزار و ۲۰۶ نفر از بیماران، مورد شدید ابتلا به این بیماری هستند.
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۹ نفر از بیماران کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و در مجموع، شمار درگذشتگان بر اثر این بیماری به ۲ هزار و ۵۱۷ نفر افزایش یافت.
او تاکید کرد: مردم برای آگاهی از وضعیت سلامتی خود حتما به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند و تاکنون بیش از ۵۷ میلیون نفر غربالگری شده اند.
جهانپور گفت: بیماری کووید ۱۹ تحت مدیریت قرار گرفته  و کرونا در ایران هنوز وارد فاز مهار نشده است. از مردم به خاطر مشارکت و رعایت نکات بهداشتی سپاسگزاریم، از بامداد روز گذشته طرح فاصله گذاری اجتماعی اجرا شده است، تا ۲۰ فروردین ماه تشدید طرح فلصله گذاری اجتماعی ادامه خواهد داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

کارگر آنلاین را در روبیکا دنبال کنید

https://rubika.ir/kargaronline

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین