پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:22 - 1399/01/12

استفاده از کلاه‌های حباب‌دار برای بیماران کرونایی در ایتالیا

کارگر آنلاین: به عقیده پزشکان، استفاده از کلاه‌های حبابی شکل در بیمارستان‌های ایتالیا برای کاهش مرگ و میر بیماران کرونایی تأثیرگذار است.
 
 
پزشکان ناامید از روند افزایشی مرگ و میر مبتلایان به کرونا در مرکز کروناویروس، گفتند تمام تلاش‌هایشان کافی نبوده است تا تعداد کشته‌های ناشی از ویروس کرونا کمتر شود، این آمار بیشتر از آمار تلفات در چین از زمان شیوع این ویروس است.
تعداد تلفات در ایتالیا بر اثر ویروس کرونا به بیش از ۴ هزار نفر رسید که با وجود تمام تلاش‌های شجاعانه پزشکان برای زنده نگه داشتن قربانیان کرونا، این آمار بالاترین میزان در جهان اعلام شده است.
بر اساس گزارش اسکای نیوز، این گزارش صحنه‌های دلهره‌آوری را در داخل بیمارستان در منطقه بحران زده برگامو در لمباردی نشان می‌دهد، در حالی که کارکنان در بخش‌هایی با تخت‌های پر از بیماران مضطرب مواجه بودند.
دکتر لورنزو گرازیولی که در بیمارستان مشغول به کار است، اما قبلاً در لستر مستقر بود، به اسکای نیوز، گفت: من هرگز در زندگی‌ام به این شدت استرس نداشتم، اما وقتی در این شرایط قرار می‌گیرید متوجه می‌شوید تلاش‌های شما با وجود ۱۰۰ متخصص بیهوشی برای نجات دادن این بیماران کافی نیست.
فیلم‌های پخش شده از وضعیت بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های ایتالیا نشان می‌دهد که بیماران در کلاه ایمنی حباب‌دار در حال تلاش برای نفس کشیدن هستند.
به عقیده این پزشکان ایتالیایی استفاده از این نوع پوشش، میزان زنده ماندن بیماران مبتلا به ویروس کرونا بالا رفته است و با استفاده از این نوع کلاه، مریض کرونایی بهتر نفس می‌کشد و کمتر دچار مرگ و میر می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

کارگر آنلاین را در روبیکا دنبال کنید

https://rubika.ir/kargaronline

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین