پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00001:37 - 1399/01/18

لزوم مراجعه کارمندان به سامانه سلامت پیش از شروع به کار

کارگر آنلاین: رئیسی گفت: کارمندانی که مشغول به کار می‌شوند در ابتدا باید در سامانه سلامت وزارت بهداشت وضعیت خود را ثبت کنند.
 
علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت با حضور در برنامه تیتر امشب شبکه خبر اظهار کرد: من مجددا تاکید می‌کنم که مهمترین برنامه ما "در خانه ماندن است".
او ادامه داد: امروز ما شاهد ترافیک و شلوغی در خیابان‌ها بودیم و این در حالی است که هنوز هیچ مغازه یا کسب و کار جدیدی راه نشده است. رفتار مردم در روز طبیعت و کنسل کردن سفر‌ها در ایام تعطبلات نوروز خوب بوده و این مسئله نشان دهنده این است که مردم مسائل را تا حدی رعایت کرده اند.
معاون بهداشت وزارت بهداشت افزود: اگر مغازه‌ای باز شود این کار بر اساس پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌گیرد و به این معنی نیست که مردم مثل گذشته در خیابان‌ها تردد کرده و شروع به گشت و گذار کنند.
رئیسی ادامه داد: تمام نکات و پروتکل‌ها به طور مشخص برای کارکنان اجرایی می‌شود و افرادی که مبتلا به بیماری‌های زمینه ای، مشکلات تنفسی هستند یا سن بالایی دارند به هیچ وجه در طرح جدید شروع به کار نمی‌کنند.
او افزود: همه کارمندانی که مشغول به کار می‌شوند در ابتدا باید به سایت سلامت وزارت بهداشت مراجعه و وضعیت خود را به ثبت برسانند. اگر علائمی مانند تب، بدن درد و سایر علامت‌ها را با هم داشتند حتما باید در خانه بمانند و به پزشک مراجعه و پس از اخذ گواهی در محل کار حاضر شوند.
رئیسی گفت: در حال حاضر خیلی از افراد می‌توانند کار‌های خود را به صورت دورکاری از خانه انجام دهند و مشکلی در ابن خصوص ندارند.
او با اشاره به تعطیلی حرم‌های مطهر گفت: در حال حاضر بر اساس آخرین دستورالعمل تا آخر فروردین تمام حرم‌ها تعطیل و نماز جمعه و نماز جماعت در مساجد برگزار نمی‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

کارگر آنلاین را در روبیکا دنبال کنید

https://rubika.ir/kargaronline

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین