پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00007:02 - 1400/05/21

مرد بی نوا خبر نداشت در غیاب او زن خائن اش حمید را به خانه می برد

مردی که با همدستی زن جوان شوهر او را به قتل رسانده بود، بزودی در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شوند.

 رسیدگی به این پرونده از سال ۹۸ با حضور زنی 37 ساله به‌ نام مرضیه در پلیس آگاهی پایتخت و اعلام ناپدید شدن همسر 42 ساله‌اش به‌ نام محمود آغاز شد.

وی در توضیح ماجرا به مأموران گفت: همسرم 2 روز پیش از خانه بیرون رفت و تلفن همراهش هم خاموش شد و پس از آن دیگر خبری از او ندارم.با شکایت زن جوان مأموران تحقیقات‌شان را آغاز کردند و در نخستین گام تماس‌های تلفنی مرضیه را مورد بررسی قرار دادند که مشخص شد وی با مردی به‌ نام حمید ارتباط پنهانی داشته است.

با افشای این ماجرا حمید که از بستگان دور مرضیه بود ردیابی و بازداشت شد و به قتل محمود اعتراف کرد. وی درباره جزئیات ماجرا گفت: سال‌ها پیش مرضیه با محمود ازدواج کرد اما از زندگی اش راضی نبود.

او همیشه از بدرفتاری‌های شوهرش گلایه داشت و می‌گفت طلاقم نمی‌دهد. یک روز من و مرضیه با چند نفر از دوستان‌مان به خارج از شهر رفتیم و در آنجا مشروب خوردیم و مواد مصرف کردیم و آخر شب وقتی به تهران برگشتیم حال مرضیه خوب نبود و مجبور شدم او را به خانه‌اش در شهرری برسانم چون نمی‌توانست از پله‌ها بالا برود به او کمک کردم تا به داخل اتاقش برود که همان موقع شوهرش وارد خانه شد و من را دید.

ابتدا قصد داشتم فرار کنم اما نشد و در حالت غیرطبیعی دست به قتل زدم. سپس با کمک مرضیه جسدش را داخل ماشین گذاشتیم و او را به حاشیه تهران بردیم و دفن کردیم. بعد از آن قرار شد برای گمراه کردن پلیس مرضیه به پلیس مراجعه کند و مدعی شود که همسرش گم شده است.

پس از اعترافات متهم ،مأموران به محل دفن جسد رفتند و جسد را کشف کردند. در ادامه مرضیه هم ناچار شد به رابطه پنهانی با محمود اعتراف کند.او گفت: قتل شوهرم برنامه‌ریزی شده نبود و اگر او آن شب دیرتر به خانه می‌آمد آن اتفاق نمی‌افتاد.

 با توجه به اظهارات متهمان و شکایت اولیای دم و تکمیل تحقیقات، پرونده به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا محمود به اتهام قتل و مرضیه به اتهام معاونت در قتل محاکمه شوند.

منبع: رکنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین