پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:36 - 1400/06/03

اعتراف موبایل قاپان حرفه ایی بهارستان به ۵۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی بهارستان از انهدام باند موبایل قاپ با ۵۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان، در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با دستگیری چند سارق حرفه ای ،باند موبایل قاپ در شهرستان بهارستان متلاشی شد.

علیزاده با  تشریح جزئیات عملیات انهدام باند موبایل قاپ افزود: در پی اعلام شکایت چند فقره موبایل قاپی در شهرستان بهارستان، اکیپ های ویژه ای از ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه دردستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: پس از چند روز کار اطلاعاتی، ماموران پلیس آگاهی با استفاده از شگردهای پلیسی، سرنخ هایی از ۶ موبایل قاپ را بدست آورده و با شناسایی مخفیگاه متهمان، طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه هر ۶ نفر را در سطح شهرستان بهارستان شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان، گفت: متهمان در طی بازجوی های انجام شده  تاکنون به بیش از ۵۰ فقره موبایل قاپی در نقاط مختلف شهرستان بهارستان اعتراف کردند و اعلام داشتند که گوشی های سرقتی را پس از سرقت به فردی در  منطقه سلطان آباد فروخته اند.

علیزاده تصریح کرد: ماموران با شناسایی مخفیگاه فرد مالخر با هماهنگی مقام قضائی، وی را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان بااشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: شهروندان ضمن رعایت نکات ضروری پیشگیری از سرقت، کلیه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند تا توسط ماموران مورد بررسی قرار گیرد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین