پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:01 - 1399/04/07

برخورد زشت و تند شهردار فردیس با کارگران، شایعه یا واقعیت؟

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری فردیس نسبت به انتشار کلیپی از برخورد نامناسبت شهردار فردیس با کارگران واکنش نشان داد.

به گزارش کارگرآنلاین، مجید ملکی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری فردیس گفت: به تازگش کلیپی که از برخورد نامناسب شهردار فردیس با کارگران حکایت دارد، در فضای مجازی منتشر شده که این فیلم مربوط به مکالمات مربوط به سالیان قبل است.

 مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری فردیس با بیان این که هرگونه انتشار کلیپی تحت عنوان برخورد نامناسبت شهردار فردیس با کارگران شایعه است، افزود: بنده این خبر بی اساس که در برخی رسانه ها منتشر شده را تکذیب می کنم.

ملکی در خصوص واقعیت های مربوط به این کلیپ،گفت: این فیلم مربوط به سه سال گذشته و سخنان شهردار وقت مشکین دشت است که توسط یکی از کانال های بی ریشه در فضای مجازی منتشر شده است.

او با اشاره به اقدام غیر حرفه ای رسانه های منتشر کننده فیلم مذکور، افزود: این فیلم با اقدامی غیر اخلاقی به شهرداری فردیس نسبت داده شده است؛ قطعا مردم فهیم فردیس رسانه های مورد تایید و اخلاق مدار شهر فردیس را می شناسند و این اقدامات مورد تایید هیچ یک از شهروندان فردیس نخواهد بود.
منبع: باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین