پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00006:28 - 1399/04/22

پرونده آخوندی برای عدم ساخت مسکن باید در قوه قضاییه بررسی شود

مقداد همتی با بیان اینکه پرونده آخوندی برای عدم ساخت مسکن باید در قوه قضاییه بررسی شود، گفت: مجلس نهم و دهم که پنج بار به آقای آخوندی رای اعتماد دادند در عملکرد وزیر سابق راه و شهرسازی مقصر هستند و باید در این زمینه پاسخگو باشند.
به گزارش کارگر آنلاین ،  مقداد همتی، کارشناس مسکن و مشاور وزیر اسبق راه و شهرسازی اظهار داشت: اگر آقای آخوندی طرح تولید مسکن را بستر‌سازی می‌کرد و سالانه ۵۰۰ هزار واحد مسکونی با حمایت دولت و ۵۰۰ هزار مسکن هم توسط بخش خصوصی ساخته می‌شد اکنون با انباشت تقاضا مواجه نبودیم و در نقطه سر به سر عرضه و تقاضا قرار داشتیم. همچنین افزایش قیمت‌های سرسام‌آور متوجه بخش مسکن نمی‌شد. 
 
وی بیان کرد:  طرح اقدام ملی طرحی شبیه به مسکن مهر است. این طرح از ابتدای دولت یازدهم باید اجرا می‌شد، اما متاسفانه طرح مسکن در دولت فراموش شد و حالا در سال پایانی از آن یاد می‌کنند.
 
همتی افزود: اخیرا آقای رئیسی، رئیس قوه قضاییه هم اعلام کرده که ترک فعل جرم است و مورد بررسی قرار می‌گیرد که اگر این موضوع به تصویب و اجرا برسد باید به‌عنوان اولین پرونده، پرونده آقای آخوندی مورد بررسی قرار بگیرد.
 
مشاور وزیر اسبق راه و شهرسازی گفت: مجلس نهم و دهم که پنج بار به آقای آخوندی رای اعتماد دادند در عملکرد وزیر سابق راه و شهرسازی مقصر هستند و باید در این زمینه پاسخگو باشند. منبع/سایت نود اقتصادی
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین