پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:51 - 1400/06/20

رفع مزاحمت واحدهای صنفی اصلی‌ترین درخواست شهروندان از شرکت ساماندهی

کارگر آنلاین/مدیرعامل شرکت ساماندهی با بیان اینکه رفع مزاحمت مشاغل و واحدهای صنفی پرتکرارترین پیام شهروندان در حوزه فعالیت شرکت بوده است، گفت: ۶۹ مورد از ۷۴ گزارش ارجاعی، بررسی و رسیدگی شده است.

سید علی مفاخریان درباره تعامل شرکت ساماندهی با شهروندان در سامانه ۱۸۸۸ اظهار کرد: شهروندان از طریق سامانه  ۱۸۸۸ با طرح شکایات، ارائه انتقادات و پیشنهادات و بیان تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی شهرداری می‌توانند در نظارت مدیریت شهری ایفای نقش کنند.

وی با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی پیام‌های شهروندی در سامانه ۱۸۸۸ در یک‌ سال اخیر گفت: از ابتدای فروردین تا پایان مردادماه امسال، تعداد ۷۴ پیام از شهروندان در سامانه ثبت شده که ۷۱ پیام انتقاد، ۲ طرح شکایت و یک پیشنهاد مطرح شده است.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر  ادامه داد: در مدت مشابه سال گذشته ۶۱ پیام‌شهروندی در حوزه فعالیت شرکت در سامانه ۱۸۸۸ ثبت شد که ۶۰ پیام برای انتقال انتقادات و یک پیام برای ارائه پیشنهاد بود.

مفاخریان با بیان اینکه مزاحمت مشاغل و واحدهای صنفی بیشترین پیام‌های شهروندان را به خود اختصاص داده است، افزود: ۴۰ تماس مربوط  به ایجاد مزاحمت واحدهای صنفی و عدم اجرای آرای صادره کمسیون بند ۲۰، ۸ تماس مربوط به کیوسک‌های‌مطبوعات و گل  و ۵ تماس مربوط به فعالیت مرکز عرضه پرندگان زینتی بوده است.

وی  در پایان تاکید کرد: از ۷۴ گزارش شهروندی مرتبط با شرکت ساماندهی ۶۹ مورد رسیدگی و ۵ مورد که مربوط به مزاحمت‌ مشاغل می‌شده در دستور کار بررسی در کمسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها قرار گرفت.

منبع: شهر
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین