پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:00 - 1399/06/02

توزیع مواد مخدر در بهاباد با حضور افراد غیربومی تشدید شده است

کارگر آنلاین: رییس دادگستری شهرستان بهاباد گفت: برخورد با جرائمی از قبیل توزیع مواد مخدر که با حضور افراد غیربومی تشدید شده است از خواسته های بجای مردم شهرستان بهاباد است که باید رسیدگی شود.

به گزارش کارگر آنلاین، علیرضا ایزدی در جمع فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان بهاباد بیان داشت: نیروی انتظامی در خط مقدم برقراری نظم و امنیت در جامعه است و همه دستگاه‌ها و به ویژه مردم باید با رعایت نظم و قانون با نیروی انتظامی همکاری کنند.

این مقام قضایی نیروی انتظامی را مظهر امنیت و نظم بخشی اقتدار و حیثیت در جامعه دانست و ابراز کرد: امنیت، زمینه ساز اهداف کشور است که این اهداف مطابقت قانون، تأمین عدالت، رشد تعلیم و تربیت با ارزش‌های دینی می‌باشد.

وی افزود: نیروی انتظامی بازوی پرتوان، یاور و همراه دستگاه قضا در برقراری نظم و عدالت است.

ایزدی اظهار داشت: هرچه تعامل، هماهنگی و همفکری بین این دو واحد بیشتر باشد پیشگیری از وقوع جرم و مقابله با جرائم روند بهتری را طی می‌کند.

وی تصریح کرد: برخورد با جرائمی از قبیل توزیع مواد مخدر که با حضور افراد غیربومی تشدید شده است از خواسته‌های بجای مردم شهرستان بهاباد است که باید رسیدگی شود.

رییس دادگاه بهاباد برقراری امنیت و حفظ ارامش مردم در جامعه را هدف اصلی دستگاه قضا در کنار نیروی انتظامی دانست و عنوان کرد: دستگاه قضا با قاطعیت از نیروی انتظامی در زمینه‌های مختلف برای پیشبرد اهدافش حمایت، و با مخلان و برهم زنندگان نظم و امنیت به شدت برخورد می‌کند.

منبع: میزان

منبع: میزان
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین