پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:55 - 1400/06/25

پسر ۱۱ ساله پارس‌آبادی قربانی کرکری‌های خانوادگی شد

کارگرآنلاین| باز هم قصه تلخ قتل در استان اردبیل تکرار شد، هنوز داستان آتنای شیرین که در اوج روزهای کودکی‌اش رفته بود از خاطرها فراموش نشده که هم‌اکنون از همان دیار پسری ۱۱ ساله به نام عرفان به دست پسر عمه‌اش به قتل رسید.

موضوعی که نشات گرفته‌ از برخی آسیب‌های روانی و اجتماعی در جامعه است، همین قتل‌هایی است که خانواده‌ها را تا آخر عمرشان به داغ فرزندانشان می‌نشاند، فرزندانی که هنوز خیلی راه‌های نرفته داشتند و فکر و خیالاتی که تا ابد مسکوت می‌ماند.

این بار قصه تلخ عرفان را می‌شنویم، پسر 11 ساله پارس‌آبادی که دلیل قتلش به خاطر اختلافات خانوادگی و کرکری بین جوانان و نوجوانان بوده است که در خیل عظیم موارد مورد سهل‌انگاری قرار می‌گیرد و تاکنون سرانجام بسیار ناخوشایندی را برای بسیاری‌ها رقم زده است.

قاتل عرفان پسرعمه‌اش بود

  • جزئیات حادثه را سیدعبدالله طباطبایی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل عنوان می‌کند: متأسفانه روز 19 شهریورماه خبری مبنی بر غرق شدن پسر 11 ساله در کانال آب شهرستان پارس‌آباد توسط قاتل عرفان که پسرعمه‌اش بود، اعلام شد که نیروهای هلال احمر سریعاً شروع به جست‌وجوی کودک مفقود شده بودند که 6 روز جست‌وجو بی‌نتیجه ماند.
  • دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: بعد از این که تلاش‌ها برای جست‌وجوی مفقودی در کانال آب بی‌نتیجه ماند، در نهایت جسد این نوجوان یازده ساله با سر جدا شده در خشکی و در چاله‌ای بین روستای خلیل‌لو و کانال آب فتحعلی قشلاقی کشف شد.

وی بیان کرد: در همین حال قاتل با رد جنایت خود متواری شده بود که با تحقیقات نیروی انتظامی پلیس آگاهی شهرستان پارس‌آباد قاتل این پسر 11 ساله دستگیر شده و هم‌اکنون وی در حال بازجویی است.

طباطبایی با اشاره به انگیزه قتل نیز اظهار داشت: متأسفانه اختلافات خانوادگی و کرکری‌های جوانان و نوجوانان این حادثه تلخ را رقم زده است.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون نیز به دستور مسئولان قضایی، جنازه این نوجوان یازده ساله برای سیر مراحل قانونی به پزشک قانونی منتقل شده است.

موضوعی که هر مدت یک بار با قتل و داستان‌های مشابه رقم می‌خورد، نیازمند آسیب‌شناسی‌های جدی است تا شاید این بار برای نجات عرفان‌ها قدمی برداشته شود که در این زمینه از مسئولان و دستگاه‌های ذی‌ربط انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های افراد کارشناس و متخصص برای رفع این معضلات اساسی جامعه گام بردارند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
چرا در پارس اباد اینقدر خلاف زیاده چرا مسولان جدی پیگیر نیستن
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین