پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:10 - 1400/06/30

عامل قتل در فلاح در زندان رجایی شهر اعدام شد

کارگرآنلاین|مردی که ۶سال پیش در جریان یک درگیری مردی را در پایتخت به قتل رسانده بود در محوطه زندان رجایی‌شهر به دار مجازات آویخته شد.

روز 18بهمن سال 94گزارش یک درگیری منجر به قتل به تیم جنایی پایتخت اعلام شد. بررسی‌ها حکایت از این داشت که متهم به قتل که از قبل از مقتول کینه به دل داشته، در منطقه فلاح در جنوب غرب تهران خیابان سد راه او شده و با ضربه چاقو او را به قتل رسانده است. با تحقیق از شاهدان، هویت عامل جنایت شناسایی و او خیلی زود دستگیر شد.

متهم در بازجویی‌ها به قتل اقرار کرد و درباره انگیزه‌اش گفت: درگیری من با برادر مقتول بود و مدتی بود که با او اختلاف و خصومت شخصی داشتم. حتی قبل از قتل هم ابتدا با برادر مقتول درگیر شده بودم.وی ادامه داد: آن روز پس از اینکه با برادر مقتول درگیر شدیم، شاهدان واسطه شدند و دعوای ما تمام شد. پس از آن تصمیم گرفتم ماجرا را فراموش کنم تا اینکه شنیدم برادر وی(مقتول) پشت سر من بدگویی کرده است.

روز حادثه دو چاقو از خانه برداشتم و سد راهش شدم و با هم درگیر شدیم. در جریان دعوا او مرا هل داد و یکی از چاقوهایم روی زمین افتاد. مقتول چاقو را برداشت و به من ضربه زد. من هم برای دفاع از خودم ضرباتی به او زدم. متهم به قتل در شعبه هشتم دادگاه کیفری پای میزمحاکمه رفت و قضات او را به قصاص محکوم کردند. حکم صادر شده به تأیید دیوان عالی کشور رسید و چند روز قبل مرد اعدامی در محوطه زندان رجایی‌شهر پای چوبه دار رفت و قصاص شد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
اینان مشتی اراذل واوباش هستن وبهتره از روی زمین برچیده وبه درک واصل شوند.
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین