پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:00 - 1400/06/31

ماجرای فیلم درگیری زائران با ماموران انتظامی در مرز شلمچه

کارگرآنلاین|فرماندار خرمشهر درگیری زائران اربعین با ماموران انتظامی در مرز شلمچه را تکذیب کرد.

محمد حیدری در خصوص کلیپ منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر درگیری زائران با ماموران نیروی انتظامی در مرز شلمچه، اظهار کرد: درگیری زائران با ماموران انتظامی در مرز شلمچه کذب است. تصاویری که به تازگی در فضای مجازی به نام شلمچه منتشرشده است، مربوط به مرز شلمچه نیست.

  • وی با اشاره به مراجعه زائران اربعین به مرز شلمچه، افزود: افرادی که به پایانه مرزی شلمچه مراجعه کرده‌اند به مبداء عودت داده شده‌اند.
  • فرماندار خرمشهر تصریح کرد: از مردم حتی دارندگان ویزا تقاضا می‌شود برای شرکت در راهپیمایی اربعین در عراق، به هیچ وجه به مرزهای زمینی از جمله مرز شلمچه مراجعه نکنند. مرزهای زمینی مسدود هستند و مردم تنها از طریق مرزهای هوایی می‌توانند به عراق بروند.

وی بیان کرد: تاکنون هیچ تجدید نظری در تصمیم مقامات سیاسی دو کشور در خصوص تردد زائران اربعین ایجاد نشده است بنابراین زائران به تبلیغات کاروان‌های غیر مجاز توجه نکنند.

حیدری گفت: قوانین عراق، برای ورود غیرقانونی به این کشور مجازات سنگین حبس را در نظر گرفته است. علاوه بر این، تردد غیرقانونی به عراق نیز تبعات و هزینه‌های سنگین سیاسی دارد و در دیپلماسی دو کشور تاثیر منفی خواهد داشت.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین