پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:01 - 1400/07/05

خبر مهم برای متاضیان مسکن مهر پردیس

کارگرآنلاین|مدیرعامل شهر جدید پردیس از پیشرفت مناسب پروژه‌های طرح اقدام ملی در این شهر و تحویل ۶ هزار واحد مسکن مهر پردیس از ۱۵ مهرماه جاری خبر داد.

 «مهدی هدایت» اعلام کرد: از ۱۵ مهر، ۶ هزار واحد مسکونی از پروژه‌های مسکن مهر آماده تحویل می‌شود که از این میزان، یک‌هزار واحد در فاز ۵ و ۹ و ۲ هزار واحد در فاز ۸ و ۳ هزار واحد در فاز ۱۱ تحویل متقاضیان خواهد شد.

  • هدایت یادآور شد که روند تحویل واحدها در دوره جدید شتاب گرفته است.
  • مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، اجرای طرح اقدام ملی مسکن در این شهر را مناسب ارزیابی کرد و افزود: با وجود آماده‌سازی بسیار سنگین اجرای طرح اقدام ملی مسکن که در برخی موارد تا ۳۰ متر عمق خاکبرداری شد و با توجه به توپوگرافی منطقه، کل عملیات آماده سازی پروژه اقدام ملی به مرحله «ساب گرید» رسیده است.
  •  وی ادامه داد:‌ همه فوندانسیون‌های طرح اقدام ملی پردیس در بخش ثبت‌نامی‌ها که حدود ۳ هزار واحد است، اجرا و در مرحله اجرای اسکلت است و کار به خوبی پیش می‌رود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اخیرا هم از تکمیل ۸۵ درصد مسکن مهرِ این شهر جدید خبر داده و یادآور شده بود: دستگاه‌های اجرایی موظفند برای احداث شبکه‌های تاسیسات زیربنایی و ساخت تاسیسات روبنایی که درخواست مهم ساکنان پردیس است، هرچه سریعتر اقدام کنند.

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین