پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:00 - 1400/07/06

زن و مرد آبادانی با سلاح شکاری به خاطر اختلافات خانوادگی به قتل رسیدند

کارگر آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری قاتل زن و مرد آبادانی به همراه کشف سلاح در صحنه جرم در این شهر خبر داد.

سرهنگ حسین زلقی اظهار کرد: در پی تماس فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۴:۵۷ دقیقه امروز مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از مناطق آبادان، به طور سریع مأموران کلانتری ۱۱ ولیعصر به محل مراجعه کردند.

  • وی افزود: در بررسیهای انجام شده توسط ماموران مشخص شد خانم (ح .ب ۳۸ ساله) و آقای ( ر.ن۳۱ساله) با یک قبضه سلاح شکاری به قتل رسیده اند که به طور فوری کار شناسایی قاتل یا قاتلان در دستور کار قرار گرفت.
  • وی تصریح کرد: ماموران پلیس موفق به شناسایی و دستگیری قاتل به هویت (ح.ب ۲۷ ساله) در اطراف صحنه ی جرم شدند ضمن اینکه سلاح به کار رفته در این حادثه ی قتل که یک قبضه سلاح شکاری وینچستر بود را نیز کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه قاتل اهل و ساکن یکی از شهرستانهای همجوار است؛ یادآور شد: وی در بازجویی های پلیسی، خود را برادر یکی از مقتولان معرفی کرد و دلیل اقدام به قتل اش را اختلاف خانوادگی نامید.

سرهنگ زلقی؛ گفت: متاسفانه عدم مراجعه به قانون، پیگیری نکردن مشکلات خانوادگی از طریق مجاری قانونی، عدم مشاوره با بزرگان و معتمدان محله سبب اتخاذ تصمیمات غلط و بروز چنین حوادث تلخ و ناگوار می شود.

وی افزود: قاتل به همراه سلاح کشف شده برای سیر مراحل قانونی و با هماهنگی قضایی در اختیار پلیس مبارزه با جرائم جنایی این فرماندهی قرار گرفت.

 

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین