پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:11 - 1400/07/18

قتل و سوزاندن جسد زن روانسری به خاطر سرقت طلاهایش

حوادث/فرمانده انتظامی روانسر از دستگیری قاتل زن‌ جوان‌ روانسری خبر داد و گفت: قاتل به قتل زن جوان، آتش زدن پیکر او و سرقت طلاجاتش اعتراف کرده است.

یک زن جوان جمعه (۲مهرماه ۱۴۰۰) در شهرستان روانسر از تابع استان کرمانشاه به قتل رسید، جسد این زن پس از ضرب و شتم، به آتش کشیده شده بود و در زیر پل نزدیک به روستای «کلاوه» در محور روانسر- کامیاران رها شده بود.

  • سرهنگ ایمان مرادی در کرمانشاه، در خصوص جزئیات جدیدی از پرونده این زن‌ جوان‌ روانسری، اظهار داشت: پس از کشف جسد یک زن جوان در خارج از شهر روانسر که پس از قتل سوزانده شده بود رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
  • وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان روانسر با انجام تحقیقات گسترده و مراقبت‌های شبانه‌روزی موفق به شناسایی متهم به قتل شده و پس از هماهنگی با مقام محترم قضائی در یک عملیات منسجم ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی روانسر تصریح کرد: متهم با وجود اینکه در تحقیقات اولیه منکر هرگونه جنایتی شد، اما در ادامه به قتل زن جوان ،آتش زدن پیکر او و سرقت طلاجاتش اعتراف کرد.

وی یادآور شد: کارآگاهان پلیس آگاهی در بازرسی‌های به عمل آمده از داخل خودرو قاتل بیش از ۴۱ گرم انواع طلاجات مربوط به مقتول و در بازرسی از منزل این فرد تعداد یک تیغه خشاب و ۳۳ فشنگ سلاح کلاشینکف کشف کردند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین