پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:11 - 1400/07/18

سرقت از دختران دم بخت توسط خواستگار قلابی

حوادث/رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق منزلی خبر داد که بهانه خواستگاری از شاکی، کلیه اموال وی را سرقت کرده بود.

سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی بیان داشت: در پی دریافت پرونده ای با موضوع سرقت از منزل توسط خواستگار خانم جوانی، بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

  • وی عنوان کرد: شاکی در پی جویی ها پلیسی، عنوان کرد بیست و یکم خرداد ماه به خارج از کشور سفر کرده و سیزدهم تیر ماه در پی تماس مدیر ساختمان محل سکونتش متوجه شده است فردی که چندی پیش به بهانه ازدواج با او آشنا شده به همراه چند کارگر و کامیون حمل اثاثیه به منزل وی مراجعه و کلیه اسباب و اثاثیه را به همراه طلا و جواهرات و غیره جمعاً به ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال را برده و علی رغم مداخله اهالی و حضور چند تن از بستگان مال باخته، متهم مدعی شده است که مال باخته همسر موقت ایشان است و اموال متعلق به خودش بوده و در نهایت کلیه اموال مال باخته را جابجا کرده است.
  • رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه در تحقیقات محلی، تصویری از متهم به همراه مشخصات خودروی کامیون به دست آمد، ابراز داشت: با شناسایی راننده کامیون و هویت واقعی متهم، مشخص شد متهم کلیه اموال مال باخته را به ساختمانی نوساز و بدون سکنه در فاز ۸ شهرستان پردیس انتقال داده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از همگاهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی های بیشتر اموال سرقتی کشف و در اختیار مال باخته قرار گرفت.

سرهنگ مجیدی در انتها خاطر نشان کرد: متهم پس از سیر مراحل قانونی و تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین