پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:49 - 1399/07/10

قاتل موبایل فروش در انتظار چوبه دار

حکم قصاص پسر جوانی که با همدستی 2 نفر از دوستانش در جریان سرقت از یک مغازه موبایل فروشی در اسلامشهر، صاحب مغازه را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود از سوی دیوان عالی کشور تأیید شد و متهم در نوبت اجرای حکم قرار گرفت.

متهم به‌نام فردین 22 ساله روز هشتم فروردین امسال به همراه 2 دوستش به‌نام‌های ابوالفضل و پژمان به بهانه خرید تلفن همراه به مغازه موبایل فروشی در خیابان آیت‌الله کاشانی اسلامشهر رفتند و در ادامه یکی از 3 متهم جلوی مغازه ایستاد تا مراقب اوضاع باشد سپس فردین به همراه ابوالفضل وارد مغازه شدند تا تلفن‌های همراه را سرقت کنند. در همین حین فرشاد - صاحب مغازه - که متوجه نیت آنها شده بود تلاش کرد تا با شوکر آنها را از مغازه بیرون کند اما فردین با چند ضربه چاقو او را بشدت مجروح کرد و پس از آن هم تعدادی از تلفن‌ها را سرقت کردند و از آنجا گریختند.

صاحب مغازه ساعاتی بعد در بیمارستان جانش را از دست داد. بدین ترتیب با مرگ فرشاد 28 ساله متهمان ظرف چند ساعت توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.پس‌ از محاکمه متهمان در شعبه اول دادگاه کیفری استان تهران و با توجه به درخواست اولیای دم مبنی بر قصاص متهمان سرانجام قاضی باقری ریاست شعبه با صدور حکمی، فردین متهم ردیف اول را به قصاص و حبس محکوم کرد و دو همدستش نیز به مجازات حبس به خاطر ارتکاب سرقت و معاونت در قتل محکوم شدند که این حکم در شعبه 29 دیوان عالی کشور مهر تأیید خورد و متهم به یکدقمی چوبه دار رسید.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین