پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:07 - 1399/09/23

انتشار فراخوان طرح‌های پژوهشی قرآنی تا ۲۰ دی ماه

مدیر کل کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی ترویجی قرآنی گفت: این کمیسیون با انتشار فراخوانی از پژوهشگران و علاقه‌مندان خواست تا طرح‌های پژوهشی خود را در سه محور ارائه کنند.

 محمد مهدی عزیززاده مدیر کل کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی با اشاره به فراخوان طرح‌های پژوهشی کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی گفت: فراخوانی که منتشر شده است، برای درخواست مشارکت در جهت انجام مطالعات زیربنایی و تدوین شناسنامه‌های شاخص ترویجی تبلیغی قرآنی است.

مدیر کل کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآن افزود: در فاز اول اجرایی سازی این سند به مطالعات پایه‌ای نیاز داریم تا پشتیبان برنامه‌ریزی ها و هر نوع مدل سازی ها باشد.

وی ادامه داد: ۴ پروژه تحقیقاتی مربوط به دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی بود که در قالب فراخوانی منتشر کردیم.

عزیززاده خاطرنشان کرد: تدوین شناسنامه شاخص‌های توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی برای اجرایی سازی نگاشت نهادی سند شاخص‌ها، مطالعه بررسی اسناد بالادستی و شرح وظایف دستگاه‌ها و پیشنهاد راهکارهای رفع موازی کاری و تقویت هم افزایی، مطالعه شناسایی محتوای موجود تبلیغی ترویجی قرآنی در فضای مجازی و گردآوری محتوا در سامانه مناسب طرح‌های پژوهشی را تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه پژوهشگران و علاقه مندان به مطالعات کاربردی توسعه فرهنگ قرآنی تا ۲۰ دی ماه مهلت دارند تا سوابق اجرایی، پروپوزال‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه ارسال کنند، خاطرنشان کرد: ترجیح می‌دهیم با مراکز پژوهشی دارای سوابق اجرایی و تخصصی در خصوص این طرح‌های پژوهشی مشارکت داشته باشیم.

عزیززاده یادآور شد: پژوهشگران و مراکز پژوهشی می‌توانند به سایت معاونت و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند و فرم‌های فراخوان طرح‌های پژوهشی کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی را دریافت کنند.

مدیر کل کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی تصریح کرد: اجرایی سازی نگاشت نهادی سند شاخص‌ها، پایش و ارزیابی فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی از اهداف طرح‌های پژوهشی است و از زمان عقد قرارداد بین ۴ تا ۶ ماه فرصت دارند تا طرح‌های پژوهشی را تکمیل و ارائه کنند.

عزیززاده ادامه داد: بخشی از پژوهش مربوط به اطلاعات پایه‌ای و آماری است که باید از فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی در رسانه‌ها ثبت شود.

وی تصریح کرد: بودجه طرح‌های پژوهشی مشخص شده است و برای هر کدام بودجه ثابتی پیش بینی شده است. برای طرح پژوهشی «تدوین شناسنامه شاخص‌های توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی جهت اجرایی سازی نگاشت نهادی سند شاخص‌ها» مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال، طرح پژوهشی «مطالعه بررسی اسناد بالادستی و شرح وظایف دستگاه‌ها و پیشنهاد راهکارهای رفع موازی کاری و تقویت هم افزایی» مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال و طرح پژوهشی «مطالعه شناسایی محتوای موجود تبلیغی ترویجی قرآنی در فضای مجازی و گردآوری محتوا در سامانه مناسب» مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

خاطر نشان می‌شود، علاقه مندان می‌توانند تا تاریخ ۲۰ دی ماه فرم ارسال طرح پژوهشی خود را به نشانی الکترونیکی qurancomission@farhangmail.ir ارسال نمایند.

جهت مطالعه متن فراخوان اینجا کلیک نمائید.

منبع: مهر
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین