پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:40 - 1399/10/03

۱۲ نفر از سارقان مسلح سیستان و بلوچستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه و تجاوز به عنف با تلاش شبانه‌روزی پلیس در جنوب شرق کشور دستگیر و ۱۵ فقره سرقت نیز کشف شد.

سردار احمد طاهری روز چهارشنبه اظهارداشت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سیستان و بلوچستان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های به عنف و مسلحانه، طی یک هفته گذشته ۱۲ نفر از عاملان این سرقت‌ها را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی در شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر، زابل، سراوان، خاش و چابهار با هماهنگی‌های قضائی در عملیات‌های متعدد این سارقان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با دستگیری این سارقان ضمن کشف یک دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۱۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه، مقادیری وجه نقد به همراه سه قبضه اسلحه کمری، ۲۳ فشنگ جنگی بهمراه تعدادی چاقو و قمه کشف شد.

وی تصریح کرد: متهمان در بازجوئی‌های به عمل آمده به یک فقره سرقت مسلحانه منزل، یک فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه،۲ فقره سرقت به عنف مغازه، یک فقره سرقت به عنف خودرو، ۲ فقره سرقت به عنف موتورسیکلت، یک فقره قاپ زنی، و هفت فقره سرقت به عنف تلفن همراه اعتراف کردند.

سردار طاهری با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خاطر نشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین