پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:00 - 1399/10/17

تیراندازی پلیس برای دستگیری سارق حرفه ای در تهرانپارس

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه ای خودرو با تعقیب و گریز و تیراندازی خبر داد .

سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند گفت: ساعت ۶ بعداز ظهر هشتم دی ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده تهرانپارس به یکدستگاه خودرو پراید دارای راننده مظنون شده که با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص می شود خودرو دارای سابقه سرقت در همان روز از محدوده کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس است.

وی عنوان کرد: کارآگاهان در ادامه به راننده خودروی مسروقه دستور توقف داده اما وی پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت متواری و با لایی کشی در بین خودروها باعث رعب و وحشت بین شهروندان می شود، مجدداً اعضای اکیپ با استفاده از علائم هشدار دهنده به راننده خودروی متواری دستور توقف داده اما وی توجهی نکرده و با حرکات مخاطره آمیز به سمت خیابان استخر بصورت خلاف جهت متواری می شود.

رئیس مرکز عملیات ابراز داشت : کارآگاهان پس از طی کردن مسافتی برای مسدود کردن مسیر خودروی مسروقه اقدام می کنند که راننده با جسارت تمام و برای فرار به سمت خودروهای عبوری رفته و پس از تصادف و ایجاد خسارت به چندین خودروی عبوری در ترافیک ایجاد شده متوقف می شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارق پس از متوقف شدن برای فرار از قانون دست از تلاش برنداشته و با شکستن شیشه خودرو به سمت ماموران حمله و قصد درگیری با آنها را داشته که برای کنترل او، افسراکیپ اقدام به شلیک تیر هوایی کرده و متهم به هویت بهرام دستگیر می شود .

یوسفوند اظهار داشت: پس از دستگیری بهرام در بازرسی از داخل خودرو دو۲ عدد قمه بزرگ و یک عدد ضبط صوت کشف که پس از انتقال خودرو به پارکینگ ، اقلام مکشوفه به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی شد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین