پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:16 - 1400/06/01

سرقت از خانه ای در زعفرانیه با تخریب پنجره آشپزخانه

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق منزل و کشف سرقت خبر داد.

سرهنگ کارآگاه سعید دالوند، بیان داشت: بیستم خرداد ماه پرونده ای مبنی بر سرقت منزل از طریق کلانتری ۱۶۳ ولنجک به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد که شاکی در تحقیقات بعمل آمده اظهار داشت، بیستم خردادماه سارق یا سارقان وارد منزل اینجانب و مادرم واقع در زعفرانیه شده و اموالی از قبیل: تلفنی همراه،  لپ تاپ، اسکنر، کیف پول،  فشار سنج، و... به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال به سرقت برده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مراتب در دستور کار این پلیس قرار گرفت و پس از انجام اقدامات لازم از قبیل حضور کارآگاهان این یگان در محل سرقت مشخص شد سارق یا سارقان از طریق دیوار منزل وارد حیاط شده و پس از تخریب پنجره آشپزخانه وارد آپارتمان شده و اقدام به سرقت اموال کرده اند.

وی عنوان کرد: در ادامه بررسی محل سرقت تعدادی دوربین مداربسته مشرف به منزل شاکی شناسایی و با اخذ فیلم و بازبینی آن مشخص گردید یک نفر مرد با یک دستگاه خودرو ۴۰۵ مشکی رنگ به آدرس شاکی مراجعه و پس از گذشت زمانی با در دست داشتن یک چمدان و یک ساک دستی به سمت خودرو خود رفته و محل را ترک کرده است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با سرنخ های بدست آمده رد پای سارق کشف و مشخص شد سارق پس از سرقت به سمت منطقه شوش رفته است ، در  ادامه پس از بکارگیری شیوه های نوین کشف جرم هویت سارق به نام یوسف بدست آمد و پی جویی های کارآگاهان معطوف به یوسف که یکی از متهمین بنام شد.

سرهنگ کارآگاه سعید دالوند افزود: یافته ها حکایت از آن داشت یوسف چند ماه قبل اقدام به خرید یکدستگاه خودروی ۴۰۵ مشکی نموده است لذا در تصاویر بدست آمده بخشی از پلاک نیز توسط کارآگاهان شناسایی شده بود که در تاریخ سرقت در منطقه شوش خودروی فوق جریمه و در سامانه راهور ثبت شده بود لذا اقدامات انجام شده به مقام قضایی گزارش و دستور توقیف خودروی فوق الذکر اخذ گردید و نهایتا هجدهم مرداد ماه متهم در حین تردد با خودرو شناسایی و دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به این یگان انتقال یافت.


رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی در پایان گفت: درتحقیقات بعمل آمده متهم ابتدا منکر سرقت از منزل شاکی شده که پس از مواجهه با تصاویر وادله بدست آمده لب به سخن گشوده و به بزه انتسابی معترف و اعلام داشت ، چند روز قبل از سرقت با خودروی دیگری تصادف و با توجه به اینکه به تازگی از زندان آزاد شده بودم و نیاز مبرم به پول داشتم اقدام به سرقت کردم که پرونده به همراه متهم به شعبه ۱۰ دادسرای ناحیه یک ارسال و متهم به منظور شناسایی مالخر و دیگر همدستان احتمالی وی در اختیار این یگان می باشد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین