پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:37 - 1400/06/14

حجت و ساناز برای ۲۰ فقره زورگیری در تهران همدستی کردند

کارگر آنلاین | رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زوج زورگیر و کشف ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال بیان داشت: دوازدهم آبان ماه سال گذشته وقوع یک فقره سرقت منزل به شیوه عنف و زور از منزل خانمی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام که  با  حضور ماموران کلانتری و تحقیقات اولیه، پرونده برای رسیدگی تخصصی و کشف جرم به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت،  شاکی متوجه حضور یک خانم و یک  آقا در راهروی منزلش می شود که با سارقان درگیر و شارقان  با چاقو،  وی را از ناحیه دست مضروب و سپس اقدام به سرقت اموال به ارزش ۲۰ میلیون تومان کرده  و از محل می گریزند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات کارآگاهان عازم محل وقوع جرم می شوند و با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی پلیسی جغرافیای وقوع جرم را پایش کرده و موفق می شوند رد پای یک زوج سابقه دار و حرفه ای به نام حجت و همسرش به نام ساناز را در پرونده سرقت از شاکی بدست آورند.

  • رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی با بیان اینکه سارقان در مخفیگاهشان در محدوده خیابان شوش دستگیر شدند، ابراز داشت: متهمان در پی جویی های انتظامی به ۲۰ فقره سرقت های دیگر شامل سرقت گوشی، لوازم خودرو و سرقت موتورسیکلت در محدوده شرق تهران اعتراف کردند.
  • سرهنگ کارآگاه دستخال افزود: حجت در بازجویی ها اظهار داشت بعد از آزادی از زندان نقشه اینگونه از سرقت را کشیدم و با همدستی همسرم اقدام به سرقت از شهروندان کردیم و اموال مسروقه را در محدوده میدان شوش فروخته ایم.
  • این مقام پلیسی در پایان گفت: با اعتراف صریح متهمان به ارتکاب بزه انتسابی پرونده به دادسرا ارسال و برابر دستورات قضایی متهمان با قرار صادره روانه زندان شدند.
منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین