پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:42 - 1399/06/01

شرایط بهره مندی دانشجویان از خوابگاههای دانشگاه شریف در ترم آتی

دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شریف تنها تا پایان امروز فرصت دارند، برای استفاده از خدمات خوابگاهی درخواست خود را از طریق سامانه آموزش دانشگاه ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام معاونت دانشجویی دانشگاه شریف مهلت ثبت درخواست خوابگاه برای سال تحصیلی جدید امروز اول شهریورماه به پایان می‌رسد.

بر این اساس دانشجویانی که دارای شرایط زیر باشند، می توانند از خدمات خوابگاهی بهره مند شوند؛

۱- دانشجویان تحصیلات تکمیلی که ملزم به استفاده از آزمایشگاه‌های پژوهشی در راستای تکمیل بخش تجربی پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری و مطالعات امکان‌سنجی آزمایشگاهی و میدانی برای تدوین پیشنهاد پژوهشی خود هستند.

۲- دانشجویان تحصیلات تکمیلی که ملزم به مراجعه به موسسات مشخص در راستای جمع آوری داده‌های میدانی برای انجام پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری هستند.

۳- دانشجویان دکتری که برای شرکت در امتحانات جامع باید در یک بازه زمانی معین و اعلام شده توسط دانشکده خود، در دانشگاه حضور داشته باشند (با تایید معاونت‌های تحصیلات تکمیلی دانشکده‌ها)

۴- دانشجویان تحصیلات تکمیلی که به عنوان دستیار آزمایشگاهی زیر نظر سرپرست آزمایشگاه‌های پژوهشی، مسئولیت مدیریت امور آزمایشگاه‌های پژوهشی و حفظ ونگهداری تجهیزات و ارائه خدمات آزمایشگاهی به سایر دانشجویان تحصیلات تکمیلی را بر عهده داشته باشند (با معرفی سرپرست آزمایشگاه پژوهشی و تایید رئیس دانشکده)

۵- با توجه به ظرفیت محدود خوابگاه‌ها اولویت‌بندی تخصیص خوابگاه به دانشجویان تحصیلات تکمیلی که حداکثر تا پایان آذر ماه ۹۹ بتوانند فعالیت‌های آزمایشگاهی، تجربی و یا مطالعات میدانی خود را به اتمام رسانده است و بعد از آن دیگر نیازی به استفاده از خوابگاه نداشته باشند.

۶- دانشجویان تحصیلات تکمیلی که حداکثر تا پایان اسفند ۹۹ بتوانند فعالیت‌های آزمایشگاهی، تجربی و یا مطالعات میدانی خود را به اتمام رسانده و بعد از آن دیگر نیازی به استفاده از خوابگاه نداشته باشند.

۷- لازم به ذکر است، مهلت ارسال درخواست‌ها تا پایان امروز شنبه ۱ شهریور ماه ۹۹ و از طریق سامانه آموزش، منوی تحصیلات تکمیلی، فرم تسهیلات خوابگاهی خواهد بود.

منبع: مهر
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین