پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:45 - 1400/07/09

پلیس اردستان ناجی ۴۰۰ مسافر قطار شد

حوادث/فرماندهی انتظامی اردستان گفت : با اقدام به موقع نیروهای این فرماندهی، جان ۴۰۰ مسافر قطار که براثر به سرقت رفتن ریل‌های مسیر در معرض خطر قرار گرفته بود، نجات یافت.

غلامرضا هاشمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اقدام به موقع ماموران پاسگاه انتظامی باقرآباد اردستان، جان ۴۰۰ مسافر قطار مسافربری اصفهان مشهد را نجات داد.

  • فرماندهی انتظامی اردستان تصریح کرد: تعداد سه نفر سارق در حال باز کردن و ربودن قطعات ریل راه‌آهن و پیچ و مهره و فنر ریل راه‌آهن مسیر اصفهان بادرود (ایستگاه عباس آباد اردستان) بودند که ماموران پاسگاه انتظامی باقرآباد با حضور به موقع در محل وقوع سرقت هر سه نفر سارق را در حین ارتکاب جرم دستگیر کردند.
  • وی افزود :با توقف اضطراری قطار مسافری اصفهان - مشهد و تعمیرات فوری مسیر توسط ماموران راه‌آهن، جان ۴۰۰ نفر مسافر از خطر  نجات یافت.

هاشمی‌زاده گفت: در این راستا تعداد زیادی پیچ و مهره و فنر ریل و همچنین تعدادی ابزار سرقت نیز کشف و ضبط و به همراه یک دستگاه خودرو سواری پراید به یگان انتظامی منتقل شد.

فرماندهی انتظامی اردستان گفت: خودرو در پارکینگ متوقف اقلام مکشوفه با حضور مأموران پلیس راه‌آهن تحویل کارکنان راه آهن و سارقان نیز به همراه پرونده جهت تعیین تکلیف  تحویل مقامات قضائی شهرستان شدند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: به گفته کارشناس پلیس راه آهن استان  روزانه ۱۴ قطار مسافری و ۴ قطار باری از این مسیر تردد می‌کنند که پلیس شهرستان در تامین امنیت جان مسافران و اموال دولتی و غیر دولتی نقش موثری دارد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین